Generacija Millennialsa novac ne troši kupujući stvari jer gotovo sve što koristi, iznajmljuje. I to od glazbe koju sluša preko Spotifya, filmskog sadržaja putem Netflixa, prijevoza putem Ubera, do odjeće i nakita kojega mijenja putem web shopa Le Tote, pa čak i hrane.
Za 54 dolara mjesečno Le Tote im u paketu šalje tri artikla odjeće i dva komada nakita. Sve to nose dokle god žele. Kada ih odluče vratiti, pošalju kutiju natrag i čekaju novu pošiljku.
Uz dodatnih pet dolara iznajmljenu haljinu ili hlače moći će vraćati onoliko često koliko žele, a za to neće platiti niti novčića više.
Pored prostora u malim stanovima, tako štede i novac. Kućni budžeti za odjeću i njihovo pranje su im se bitno smanjili, a istovremeno im u ormaru ne završavaju stvari koje su kupili pa obukli samo jednom ili ih s ničim nisu mogli iskompletirati. Riješili su i problem nakita koji se zaglavio negdje u ladicama i leži zaboravljen.
Ono što im se svidi, kupe. No, to rijetko rade, jer si tako smanjuju budžet za zabavu.
Sličan koncept primjenjuju i za hranu. Nju ne iznajmljuju, ali se pretplaćuju na usluge koje funkcioniraju slično kao i one za odjeću, glazbu, zabavu…
Na kućna vrata dostavljaj im se paketi sa sastojcima potrebnim za pripremu obroka prema unaprijed određenim receptima. Preostaje im jedino, pripremiti obrok.
U kutiji koju plate 69 dolara nalaze se sastojci za tri jela dovoljna za dvije osobe. No, hrane ima dovoljno čak i za dva obroka. Iako je usluga za razliku od ostalih nešto skuplja, odlučuju se za nju, jer je u konačnici isplativija.
Iznajmljivanje nije ništa neuobičajeno za generaciju Millennialsa. Neki to nazivaju ekonomijom dijeljenja jer putem Ubera, Airnbnb-a ili Zipcara štede.
Prema Salesforceu, korištenje usluga u kojima se dijele troškovi se udvostručilo između 2013. i 2014. godine, a očekuje se i dalji porast.