Ekonomix
128 prikaza

Počelo je novo, moderno doba najmoćnijeg hrvatskog brenda

Prizor sa snimanja spota za novu Vegeta kampanju
Podravka
Da je Podravka izabrala pravi put dokazuju pozitivne reakcije publike i pohvale struke

Jedna od najvećih domaćih prehrambenih kompanija upustila se u kreiranje posve novog imidža za svoj najpoznatiji proizvod koji je ujedno na vrhu ljestvice najmoćnijih hrvatskih brendova svjetske slave, a veliku priču o tome donosi Poslovni dnevnik
Riječ je o Podravki koja je novom marketinškom kampanjom za Vegetu krenula u jednom, priznaju i sami, potpuno novom smjeru.

A da su izabrali pravi put dokazuju pozitivne reakcije publike i pohvale struke. Iz sam kompanije objašnjavaju kako komunikacijska platforma Vegeta Slobodno kuhaj šalje novu, moderniju i dinamičniju sliku ovog brenda, onu koja je u skladu s razvojem kulinarstva, pristupa kuhanju i općenito novom lifestyleu kakav danas njeguje golem broj potrošača. "Cijeli projekt puno je širi od same komunikacijske platforme, a uključuje i intenzivan inovacijski ciklus marke. Osvježen je cjelokupni vizualni identitet, a asortiman Vegeta proizvoda nadopunjen je novima", kaInovažu u kompaniji.

Osnovni cilj nove kampanje bila je nadogradnja imidža Vegete i modernizacija brenda kako bi otvorili i učvrstili vezu s mlađim potrošačima, koji su u potrazi za novim okusima i načinima pripreme hrane, onima koji će oblikovati potražnju za Vegetom u budućnosti.

Novu kampanju gradili su oko emocionalnih vrijednosti Vegete s naglaskom na kuhanje, kreativnost i poticaj potrošačima da se zabave prilikom pripreme nekih novih, drukčijih i uzbudljivijih jela. "Kad su se spojili zahtjevi iz 'briefa' s našim iskustvom s brendom i vizijom u kojem smjeru treba nastaviti, nastala je i krovna ideja za novu komunikacijsku platformu. Kuhanje je sve popularnije, osobito među mlađim potrošačima, i to više nije rezultat isključivo zadovoljavanja životnih potreba, već i želje za kreativnim izražavanjem kroz okuse i užitak u hrani. U novim kulinarskim trendovima očito je razmišljanje izvan okvira, želja za istraživanjem i slobodom. U takvim se okolnostima prirodno i spontano javila ideja - slobode kuhanja", objašnjava Almir Okanović, glavni kreativni direktor BBDO-a Zagreb ujedno i glavni odgovoran za Podravkinu kampanju.

Više pročitajte OVDJE. 

 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.