Ekonomix
156 prikaza

Počelo je novo, moderno doba najmoćnijeg hrvatskog brenda

Prizor sa snimanja spota za novu Vegeta kampanju
Podravka
Da je Podravka izabrala pravi put dokazuju pozitivne reakcije publike i pohvale struke

Jedna od najvećih domaćih prehrambenih kompanija upustila se u kreiranje posve novog imidža za svoj najpoznatiji proizvod koji je ujedno na vrhu ljestvice najmoćnijih hrvatskih brendova svjetske slave, a veliku priču o tome donosi Poslovni dnevnik
Riječ je o Podravki koja je novom marketinškom kampanjom za Vegetu krenula u jednom, priznaju i sami, potpuno novom smjeru.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.