Tehno
307 prikaza

‘Real time’ marketingom do odlične promocije

Super Bowl
Press Association/PIXSELL
Hrvatska turistička zajednica je za vrijeme trajanja prvenstva u američkom nogometu “zajahala” val oko promocije Hrvatske u SAD-u

Nedavno je održan možda najvažniji sportski događaj u SAD-u, finale Super Bowla, koje će mnogim Hrvatima ostati u pamćenju, iako tek rijetki doista prate američki nogomet. Ako ste propustili, mediji su otkrili zanimljivost o tome da su oba trenera, koja su vodila momčadi do finala, hrvatskog porijekla. Ubrzo je uslijedilo drugo iznenađenje – Hrvatska turistička zajednica na zanimljiv je način promovirala Lijepu našu kao poželjnu destinaciju ponudivši pobjedničkom treneru priliku da posjeti domovinu svojih predaka i uživa u zasluženom odmoru.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.