Ekonomix
456 prikaza

Turisti 60+, generacije Y i Z, te srednja klasa mijenjaju trendove u turizmu

Kupanje na Morskim orguljama
Filip Brala (PIXSELL)
Tehnološki napredak donosi poboljšanja uvjeta i doživljaja putovanja u čemu se 'kristaliziraju' tri snažno povezana trenda: tehnološka (r)evolucija, digitalni kanali i nova 'loyalty' rješenja

U svjetskom turizmu trendovi su pozitivni te se očekuje njegov daljnji rast, no svi koji kreiraju ponudu i potražnju trebali bi uvažiti promjene ljudskih navika koje itekako (pre)oblikuju globalnu ekonomiju i budućnost turizma, a predvode ih turisti 60+, generacija Y i Z te rastuća srednja klasa, poručuju iz konzultantske tvrtke Horwath HTL.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.