Vozači u SAD-u, Njemačkoj i Ujedinjenoj Kraljevini godišnje izgube milijarde trošeći vrijeme i gorivo u potrazi za parkirnim mjestom, a često iz straha od kazne preplate parkiranje, stoji u srijedu u studiji o prometu agencije INRIX.
Kako gradovi postaju sve zagušeniji, direktni i indirektni troškovi parkiranja zadaju glavobolju i vozačima i gradskim vlastima koji često imaju suprotstavljene interese.
Proizvođači automobila i tehnološke kompanije, u međuvremenu, trljaju ruke zbog dodatnog profita koji ostvaruju svojim aplikacijama na pametnim telefonima ili tehnologijom, a koji omogućuju lakšu navigaciju u potrazi za parkirnim mjestima i automatiziranje parkirnih manevara.
Studija o troškovima izgubljenog vremena i goriva temelji se na bazama podataka tvrtki koje upravljaju parkiralištima te anketi u kojoj je sudjelovalo 18.000 vozača iz 30 gradova u SAD-u, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.
U SAD-u, svaki vozač godišnje u prosjeku preplati parkiranje za 97 dolara.
Što se tiče izgubljenog vremena u potrazi za parkirnim mjestom i goriva, prosječno američki vozač godišnje nepotrebno izdvoji dodatnih 345 dolara.
U Velikoj Britaniji ti troškovi iznose gotovo 1000 funti, a u Njemačkoj blizu 1000 eura.