Kako su kultni bendovi dobivali 'košarice' i ostajali bez ploče, koga je sve Jugoton odbio i zašto im je bio važan Plavi orkestar?
Multimedijalna izložba “Osamdesete - slatka dekadencija postmoderne“, koju su u Domu HDLU-a postavili Feđa Vukić i Branko Kostelnik, osvježila je sjećanje na vrijeme kad je slušanje najnovije domaće glazbe bilo jednako uzbudljivo kao praćenje dramatičnih završnica klupskih i reprezentativnih košarkaških utakmica. Košarkaši su bili najjači u Europi, a rokeri nisu mnogo zaostajali. Novi val otvorio je sve prozore i pokazao da imamo četvrtu ili petu rock-scenu na kontinentu.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.