Kako bi Marija Grgičević rekla, čini se da svakih desetak godina po jedan istaknuti hrvatski glumac izlazi na pozornicu s monodramom sastavljenom od tekstova Miroslava Krleže. “Moj obračun s njima’’, nastao prema polemičkim zapisima i u režiji Dine Radojevića, Rade Šerbedžija izvodi s pauzama od 1974. Devedesetih je Božidar Orešković izvodio “Ratne dnevnike’’. U novu dekadu Krležu uvodi Dragan Despot s “Na rubu pameti’’ (2004.) igrajući ga od potkrovlja Muzeja grada Zagreba do ljetnih supetarskih večeri u dvorištu. Monodrama “Na rubu pameti’’ u izvedbi mladoga Kristijana Petelina i produkciji Teatra Exit (studio) nastala je u suradnji s Akademijom dramske umjetnosti, pa ni nema tu ambiciju dosezanja vrtoglavih brojki igranja. Nema ni tu zrelost jer je u prvom redu nastala kao ispit iz scenskoga govora pod mentorstvom red. prof. art. Tomislava Rališa. Produkcija je skromna. Samo stolac, stol, pepeljara i glumac s minimalno glazbe i izmjene svjetala (Domagoj Klasić).
203
prikaza
Krleža nije lagan zalogaj, spreman da ga se olako proguta
1/6
Petelin, odviše mlad i usmjeren na pravilno, ravno izgovaranje svakog tona, daleko je od uvjerljiva protagonista u skučenom prostoru Studija Exit
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka