Prije pet godina Lollobrigida je promovirala album "Pilula" koncertom u Tvornici, a Ida Prester je za predgrupu odabrala Nipplepeople. Ime je zvučalo poznato, imali su 3-4 solidna singla, "Sutra" se naveliko vrtio na radiju, svirali su na Exitu, Harteri i Terraneu, ali su rijetko nastupali na zagrebačkim pozornicama pa je to za veći dio publike bio prvi bliski susret s neobičnim dvojcem pod maskama.
Cura za mikrofonom, dečko za laptopom, oboje s valjkastim pokrivalima za glavu od poluprozirne plastike ili nekog sličnog materijala, naoko još jedna kostimirana zabava u maniri futuristički zamaskiranog Daft Punka ili uvijek živopisnog SBTRKT-a. No vrijeme je pokazalo da su Nippleopeople nabacili maske s drugačijim namjerama.
Scenska maškarada uklopila se u potpuno skrivanje identiteta, u javnost nikad nije procurila informacija tko su zapravo Ona i On, dok je jedini intervju s bendom bio objavljen na portalu koji više ne postoji pa se i taj slabašan trag izgubio. Odlučili su komunicirati s medijima isključivo kroz glazbu, što je puno bliže dugoročnim strategijama konceptualnih art rokera ili eksperimentalnih elektroničara, nego svakodnevnoj praksi hitoidne dance produkcije koja se hrani publicitetom te teško može opstati bez učestalog pojavljivanja na ekranima i naslovnicama.
Poslije dulje pauze Nipplepeople ponovno su se oglasili pretprošlog ljeta dopadljivom pjesmom "Balkan Express", koja je pomalo vukla na stari Denis & Denis, zaokružili kompilaciju singlova objavljenu preko Bandcampa i proširili koncertnu aktivnost od Zagreb Callinga na Šalati do gostovanja u Motovunu, Rijeci, Splitu, Osijeku i Beogradu. A onda je krenula frka.
Nipplepeople preradili su prastaru i skoro zaboravljenu pjesmu Zdenke Kovačiček, naslovnu temu s njezina drugog solo albuma "Frka", premijerno izvedenu 1981. na Zagrebfestu. U to doba Zdenkin najbliži suradnik bio je beogradski Makedonac Kire Mitrev, maestralan jazz trombonist, uvijek traženi session muzičar i lider ambiciozno postavljenog jazz funk sastava KIM, s kojim je snimio jako hvaljene, ali slabo prodane ploče "Ne, zaista žurim" i "Za Kim zvona zvone".
Beogradska estrada forsirala je razvikanijeg i komercijalnijeg Olivera Mandića pa je Kire Mitrev ostao u drugom planu i nije se uspio nametnuti kao pop hitmaker. "Frka" je naišla na još jedan problem jer su Zdenka i Kire uglazbili poeziju Slavice Maras iz zbirke "Konstatacija jedne mačke".
Mlađa sestra Nele Eržišnik, poznata glumica i voditeljica kultnog zagrebačkog off teatra Bagatella, pisala je blago provokativne pjesme koje bi glatko prošle na tadašnjoj domaćoj rock sceni, gdje je Bregović slao "u finu materinu", a Bele pjevao "ko jebe Buldožer". Međutim, Slavičina "Frka" bila je prijavljena na konzervativni šansonijerski festival koji je od Zdenke tražio da nepristojnu "guzicu" zamijeni finom "bluzicom".
Sporna pjesma ni nakon cenzuriranja nije postala festivalski hit pa je Jugoton objavio LP "Frka" tek 1984., kad je već bilo prekasno za jazz funk koji je prejaka novovalna euforija potisnula s domaćeg tržišta kao neželjeni recidiv '70-ih. U tom drugom pokušaju "Frka" je prošla totalno nezapaženo, radi čega se ni četvrt stoljeća kasnije nije kvalificirala za dvostruku "Zlatnu kolekciju" Zdenke Kovačiček.
Croatia Records pristojno živi od reizdanja Jugotonovih bestselera, ali slabije prati današnje glazbene trendove pa još nisu zabilježeni ozbiljniji pokušaji da se neshvaćeni zvučni zapisi iz starih vremena dešifriraju na novi način. Nipplepeople su u 4 minute i 20 sekundi svima pokazali kako se to radi i došli do briljantnog remakea zanemarene Zdenkine pjesme koji se prije ljeta prometnuo u ultimativni hit na svim radijskim frekvencijama, a nakon predstavljanja izvrsnog videospota zimu dočekuje kao najizgledniji kandidat za domaću pjesmu godine.
Redizajnirana "Frka" zvuči kao perfektan spoj minulog studijskog rada Nipplepeople, vješto prelomljenih utjecaja londonskih house klasika iz produkcije Groove Armade, modernog "daily disco" ritma na tragu kalifornijskog dua Poolside i vrlo umjereno dozirane nostalgije za '80-ima.
Uoči šezdesete obljetnice pjevačke karijere, Zdenka Kovačiček se pridružila Nipplepeople u nastupu na Tjednu dizajna u Laubi i pobrala ovacije publike u prosjeku skoro dvostruko mlađe od originalne "Frke". Potom je dala intervju u kojem je istaknula kako ih pokušava nagovoriti da prerade još neke pjesme s istog albuma, ali to nije realno očekivati od ekipe naviknute na snimanje jednog singla godišnje. Zdenka je usput spomenula da se On zove Mario. Tko je Ona, to je i dalje pažljivo čuvana tajna Nipplepeople. Najintrigantniji hrvatski dance sastav ne mijenja strategiju.