Književnost i kultura
3887 prikaza

"Pavarotti je jeo između arija, nije se mogao kontrolirati"

Luciano Pavarotti
1/17
REUTERS
Jedni ga se sjećaju po bravurama u klasičnim djelima, većina po natupima s npr. Bonom i po kičastima dobrotvornim koncertima

Zachary Woolfe, čovjek zadužen za kritiku opernog svijeta u New York Timesu, toliko je bio oduševljen dokumentarcem Rona Howarda o Lucianu Pavarottiju da je napisao članak u kojem je objasnio kompletan fenomen tenora čija zvijezda jednako sjaji i 12 godina nakon smrti. Objasnio je da u operi pjevanje rečenice, kratke izjave, praktično samo neko riječi, zna potrajati onako dugo zato da bi se slušatelju u svoj svojoj snazi otvorila emocija koja bi inače potrajala samo nekoliko sekundi.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.