Svakodnevno nas ovih dana na vijestima obavještavaju o velikim uspjesima naših turističkih destinacija, predočavaju nam brojke u porastu, analize broja ljudi koji su odsjeli u različitim smještajima, postotke o broju dolazaka, odlazaka i noćenja, obilaze se kampovi, hoteli, plaže…, ali rijetko ili gotovo nikako ne spominje se da je ovogodišnji porast broja turista u bilo kakvoj vezi s našom kulturnom ponudom ovog ljeta niti se podastiru ikakvi statistički podaci u vezi s tim. Možda je razlog tomu ne samo što ta veza nije vidljiva ili u ovom kontekstu unosna nego taj što ona gotovo uopće niti ne postoji. Kod nas su još kultura i turizam dva odvojena pojma, jedan ne proizlazi iz drugog niti jedan drugog potiče. Ako već i postoji vidljiva veza, to je prije svega ona koja turiste upućuje na kulturnu baštinu, pa kad se već nađu u nekome mjestu bogatom povijesnim sjećanjima, odnosno spomenicima koji se evidentiraju u kategoriji kulturnih dobara, onda ih, slijedeći svoje itinerere, i posjećuju. No to se svakako ne bi trebalo računati kao jedina, pa čak ni kao primarna kulturna ponuda.
160
prikaza
U hrvatskoj metropoli i ovog ljeta ništa se kulturno zanimljivo nije događalo
1/2
Zagreb, što se kulture tiče, odspavao je još jedan ljetni san očekujući novu sezonu, koja je redovita i sigurno ne računa previše na najezdu turista
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka