Life
1012 prikaza

Ajatolah samopromocije: On je brend kojeg se ne može zaobići

Timothy Ferriss
www.flickr.com/people/briansolis/
Nakon što je prošao karijeru investitora, govornika i autora brojnih bestsellera, sad je svojih dva milijuna dolara donirao za istraživanje 'gljiva od kojih ljudi haluciniraju'

Prava američka priča. Malo tko zna proizvesti osobni brend, zapakirati ga i globalno prodati kao inteligentan, biznisu vičan Amerikanac naoružan najmoćnijim oružjem današnjice: internetom. Ameri su, na kraju krajeva, patentirali koncept hodajuće samopromocije, žive dvonožne firme čije se ime razvija onako kako se razvijaju kultura i društvo, spremno upijajući trendove, ali i stvarajući nove asimilacijom i dogradnjom po putu.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.