U shopping centrima ništa nije slučajnost, pa ni činjenica da nemaju prozore i satove
Promotrite li brojne shopping centre koji su se danas razmnožili kao gljive nakon kiše, zamijetit ćete jednu vrlo zanimljivu stvar - baš svi imaju isti koncept, a čak su i razlike u izgledu minimalne. To definitivno nije slučajnost, objašnjavaju psiholozi, već pametan način manipulirana s ljudskom podsvijesti. Krajnji cilj? Da ostavimo što više novca kod njih.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Pa da u šoping sa 10kn u đepu i ne mogu ti ništa