Algoritmi društvenih mreža promoviraju šokantne sadržaje, a riječ je najčešće o svjetonazorskim stvarima
Još tijekom predizborne kampanje za predsjednika SAD-a, Amerikom, ali i svijetom, proširio se izraz "lažne vijesti", odnosno "fake news". I nitko toj pošasti ne može stati na kraj u doba internetskih masovnih medija, raspršenosti izvora i društvenih mreža. Koliko god često bilo brutalno očito da je riječ nekad i o besprimjernim bedastoćama. Jesse Singal iz New York Magazine objašnjava da je problem kulminirao već s tim što, primjerice, Facebookovi i Twitterovi algoritmi funkcioniraju na takav način da u prvi plan guraju sadržaje na koje su reakcije milijuna korisnika šok i zaprepaštenje.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.