- Prošli su dani kad su radnici morali izmišljati crijevne viroze i iznenadne viruse kako bi se kod kuće oporavili od mamurluka, sve što trebaju napraviti je reći šefu da su zaružili negdje - kažu glasnogovornici britanske tvrtke Dice, koja se bavi prodavanjem koncertnih karata putem smartphone aplikacije.
Naime, oni su svjesni činjenice da se svakome dogodi pretjerivanje u alkoholu u večernjem izlasku s dobrom atmosferom, pa to žele tolerirati svojim zaposlenicima i omogućiti im da se oporavljeni i skoncentirani vrate na posao.
S time i uklanjaju razloge laganja, što narušava povjerenje radnika i šefa, a sve što trebaju je poslati šefu poruku s emotikonom "pivo", "bolestan" ili "glazba", prenosi Poslovni.hr.
Četiri dana u godini za mamurluk
Na taj način ih tvrtka želi potaknuti da punim plućima uživaju u londonskoj glazbenoj sceni, zbog čega misle da će i biti bolji u svom poslu.
- Našoj ekipi je glazba u krvi, a neki od najvećih glazbenih ugovora potpisani su upravo nakon koncerta - objašnjava Phil Hutcheon, utemeljitelj i vlasnik Dica.
Dodaje kako je tvrtka osigurala zaposlenicima četiri dana bolovanja godišnje koje si mogu uzeti proizvoljno - radi triježnjenja.