Life
8107 prikaza

Mračne tajne: Ovako nas oglašivači varaju

Tunel u podzemnoj s reklamama
Thinkstock
Čitava industrija odlično funkcionira na psihološkim i sociološkim istraživanjima i sve je pažljivo proračunato

Bez obzira koliko mislite da reklame ne utječu na vas, oglašivači imaju brojne trikove u svom arsenalu kako bi vas naveli da uvijek iznova "popušite" njihove fore. Svaka nota u reklami, svaka slika na plakatu prolazi rigorozan proces selekcije i konačni proizvod s kojim se susrećemo ima zadatak u što kraćem vremenskom roku navesti nas na kupovinu.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.