Dok mnogi razmatraju (ili su već izglasali) zakone prema kojima bi se zabranilo angažiranje izrazito mršavih manekenki, istraživanja su pokazala da modeli prosječne veličine u jednakoj mjeri, ako ne čak i više, prodaju modu od svojih mršavih kolegica.
Dr. Xuemei Bian s katedre za ekonomiju Kent fakulteta, autor je istraživanja u kojem su se pratile reakcije potrošača pri korištenju jako mršavih i žena prosječne veličine u modnim kampanjama poznatih i izmišljenih brendova. Iako nije poznato kako je istraživanje definiralo 'prosječne', to su obično žene koje nose konfekcijski broj 42. Većina 'plus size' modela danas su pak žene koje nose veličinu između 42 i 44.
Žene izložene reklamama bile su stare između 18 i 25 godina i u obzir se uzelo njihovo samopouzdanje. Ako je bila riječ o kampanjama poznatih modnih marki, modeli obje veličine su imali otprilike jednak utecaj na ispitanice. Ali kad se radilo o lažnim, nepoznatim markama, puno bolje su prolazile manekenke prosječne veličine od svojih mršavih kolegica.
Dr. Bian objasnio je rezultate ovako: "Pitanje korištenja mršavih modela u modnoj industriji jako je kontroverzno i vidjeli smo da francuski parlament čak razmišlja o tome da zabrani njihov angažman. Naše istraživanje je pokazalo da se modna industrija ne mora nimalo plašiti pri 'korištenju' modela prosječne veličine u marketinške svrhe, dapače, mogli bi čak i više profitirati."
Nekoliko kampanja je dokazalo istinitost njegovih tvrdnji jer su u njima sudjelovali 'plus size' ili prosječni modeli, pa ovo istraživanje i nije potpuno iznenađujuće, piše Bustle. Sad nam još samo preostaje čekati da vidimo kako će modni svijet odgovoriti na nova saznanja.