Daleko smo dogurali od potajnog 'dilanja' starih Erotika i čekanja starih pornića na njemačkim programima iza 23 sata.
Za one koji su pornografiju otkrili 1990-ih godina, ponajviše starinskim metodama, čuđenje je počelo početkom 21. stoljeća kad je internet omogućio neometan ulazak pornografije u sva kućanstva, jer su veze postale sve brže, te je svatko mogao pronaći nešto baš za sebe (kolikogod perverzno to bilo).
Budući da su oni prva generacija koja je odrastala uz 'čari' interneta, nije nimalo čudo što su osobe koje danas imaju između 18 i 35 godina uspostavile drugačiju vezu s pornografijom od starijih generacija.
Najpopularnija pornografska stranica PornHub, otkrila je što vole millennialsi:
1. Većinu pornografije gledamo na mobitelima
Gledanje pornića na kompjuteru danas je zastarjelo. 60 posto millennialsa koji gledaju porniće, to čine preko svojih pametnih telefona, dok tek 33 posto to čini dok je na kompjuteru.
2. Više žena gleda pornografiju nego ikad prije
Iako u pornografiji i dalje prvenstveno uživa muška publika, njih čak 76 posto, 24 posto djevojaka iz millennials generacije uživa u istom (za razliku od 21 posto starijih žena).
3. Pornićima posvećujemo manje od 10 minuta
Millennialsi u prosjeku na PornHubu provedu devet minuta i 10 sekundi. Stariji od 35 provedu pak minutu više.
4. Dan za porniće je...
...ponedjeljak! Nakon što provedu neispavani dan taman se žele uspavati uz malo opuštanja. Stoga ne čudi što je najmanje popularan dan na PornHubu subota, jer su tad svi vjerojatno odmorni i željni akcije uživo.
5. Najpopularnija pretraga su 'lezbijke'
Između svih neobičnih stvari koje ljudi traže, najčešće se u tražilicu upisuje jednostavno 'lezbijke', a s obzirom da ima puno manje žena online, pretpostavljamo da nisu žene koje vole žene te koje traže žensko-žensku akciju.
6. Incest je iznenađujuće popularan
Ako bacite pogled na sedam najtraženijih pojmova, naići ćete na 'maćeha', 'MILF', 'mama' i 'polusestra'. Sociolog Chauntelle Tibbals to je pokušao objasniti činjenicom da postoji nešto stimulirajuće u temama koje se smatraju izrazitim tabuima.
7. Popularni su crtići
Ne biste vjerovali, ali kad ne traže majčinske figure, millennialsi uživaju u hardcore seksu u animiranom obliku. 'Cartoon' i 'Hentai' (eksplicitni seksualni sadržaj u stripovima ili animacijama, najčešće podrijetlom iz Japana u obliku anima, mangi ili video igara), nalaze se na 13. i 17. mjestima prema traženosti. Zanimljivo je da millennialsi imaju 190 posto više šanse da će tražiti hentai od onih starijih od 35 godina.
8. Gotovo je s pušenjem
Millennialsi gotovo upola manje traže porniće u kojima se puši (cigarete) od starijih generacija. Izgleda da su silne antipušačke kampanje urodile plodom.
9. Volimo fitness porniće
Uz to što millennialsi nisu ljubitelji pušenja, koliko vole zdrav život dokazuju i ovim odabirom. Naime danas je 112 posto veća šansa da će mladi u tražilici upisati 'teretana', te 91 posto da će tražiti 'jogu'. Što je sljedeće?
10. Millennialsi vole velike guze
Kategoriju 'Big Ass' u 69 posto slučajeva prije će potražiti millennialsi od starijih gledatelja. S obzirom na renesansu koje su velike guze doživjele posljednjih godina, nimalo nas to ne čudi, piše Mic.
11. Najpopularnija 'porno zvijezda' je Kim Kardashian
Nigdje fetiš za velikim guzama novih generacija došao toliko do izražaja kao na tražilicama pornografskih stranica na kojima je glavna zvijezda Kim Kardashian. Njezina jedina XXX snimka iz 2007. godine na prvom je mjestu gledanosti u povijesti PornHuba, te je pogledana više od 93 milijuna puta.