Alcázar ginekološki institut zaposlio je jednu od najvećih marketinških tvtki DDB da snime lažni pornić kojeg su zatim uploadali na PornHub, treću najveću pornografsku stranicu na svijetu, koje je posjetilo 13.35 milijardi osoba (koje su pogledale 78.9 milijardi videa) u 2014. godini.
Video počinje kao uobičajen pornić. Žena se dira u salonu za masažu, sve dok ne dođe maser i počne joj pomagati s nauljenim rukama. Ovo senzualno maženje traje oko 37 sekundi prije nego video snimka otkrije da je riječ o javnom upozorenju.
Originalno je video pušten u 'promet' u listopadu 2014. godine, kako bi obilježio mjesec raka dojke, te je uploadan na službeni DDB-ov Vimeo račun ovaj tjedan. Iako djeluje kao neobičan način promoviranja svjesnosti o zloćudnoj bolesti, činjenica je da su ljudi obratili pozornost na njega, piše Mic.
Inače, video bi trebao navesti muškarce da pomognu ženama u pregledu dojki, tražeći bilo kakve kvržice i promjene na grudima, a je li u tome uspio, još nije poznato.
S druge strane, feministice se bore protiv seksualizacije svijesti o raku dojke, te ovakve promidžbe smatraju lošom odlukom, jer drže da fokusiranje na grudi umjesto na pacijentice kreira nerealističnu sliku situacije o kojoj se priča. Jer "karcinom je kronična bol, gubitak kose, a ponekad i smrt, a žene koje se smiju i drže svoje grudi bez ikakvih ožiljaka, te to usput čine na sugestivan način, ne predstavljaju rak na ispravan način", zaključile su žene iz Everyday Feminisma.