Instagram je zauzeo ključno mjesto u svijetu mode. Dizajneri poput Christiana Siriana redovito pružaju uvid u svoje studije, dok je primjerice Calvin Klein inspiraciju za cijelu kolekciju našao na Instagramu.
No za modne blogere Instagram je doslovno posao, jer kad skupe tisuće ili čak milijune 'sljedbenika' otvara im se sve više mogućnosti za poslovne suradnje s popularnim brendovima i dizajnerima.
Neki blogeri pak surađuju s trgovačkim kućama, pa paze da proizvodi na fotografijama jednostavno 'pozivaju na kupnju', s tim da tagiraju ili ostavljaju linkove na prodavaonice u opisima fotki.
Drugi mogu po fotki dobiti 500 dolara od robne marke, dok oni 'najjači' zarađuju između 5.000 i 15.000 po fotografiji. Dakle, riječ je o ženama (budimo iskreni, među top blogerima nisu muškarci), koje itekako dobro znaju iskoristiti svoj smartphone i aplikacije koje on nudi.
Mic je proučio nekoliko najpoznatijih blogerica i otkrio nekoliko stvari po čemu se njihove fotografije razlikuju od drugih. Proučite ih, jer vam možda pomognu u budućoj karijeri:
1. Naučite pravilo trećine
Prema Joy Cho, osnivačici lifestyle stranice Oh, Joy! i savjetnici stotina kreativnih tvrtki (koju prati biše od 233.000 ljudi na Instagramu), najbolji korisnici Instagrama ponašaju se kao profesionalni fotografi. Oni obraćaju pozornost na ključne elemente fotografije: boju, kontrast, kompoziciju i osvjetljenje. Također, paze na pravilo trećine, prema kojem se svaka trećina fotografije treba gledati kao zasebna cjelina.
2. Bez filtra, točnije #nofilter, čini idealnu fotografiju
Idealne fotke nastaju bez ikakve pomoći, kaže Stylish Petite koju prati 120.000 ljudi na Instagramu. Iskoristite maksimalno prirodno osvjetljenje.
3. Prihvatite čari brisanja
"Nemojte objaviti sve što slikate", kaže Lainy Hedaya, blogerica koja stoji iza Haute Inhabita. Želite pokazati nešto što je drukčije od drugih, a pritom pripazite na kvalitetu fotofrafija, što znači da ćete povremeno morati i brisati fotografije, čak i ako se vama osobno sviđaju. Također, povremeno pregledajte sve objavljene fotke i obrišite one koje vam se naknadno čine kao lošije u cjelokupnoj postavi.
4. Shvatite značenje kolaža
Mnogi objavljuju kolaž fotografije ili 'grid', no pazite da ne nabacate koješta na njih. I ove fotografije moraju imati poveznicu i biti čistog izričaja, jer će se u suprotnom oni koji ih gledaju pogubiti, a vi ćete djelovati neorganizirano i neuredno. Budite dosljedni kroz svoje fotke, a to možete učiniti ili izrazito kontrastnim fotografijama, ili onima koje djeluju preosvijetljeno ili su izrezane, sami birajte.
5. Privatnost je precijenjena, podijelite sve
Pitate se zašto su toliko popularni #latteart i hrana iz šminkerskih restorana? Zato što dijeljenje tih privatnih malih trenutaka iz života povezuje korisnike Instagrama s njihovim sljedbenicima, jer djeluje kao da zajedno idu na 'putovanje'.
6. Vaše najjače oružje je mrtva priroda... ali ne samo priroda
Što god mislili o #foodporn fotografijama ili drugim običnim fotkama uređenih stvari na stolu, postoji mnogo publike koja će itekako voljeti fotografiju vaše prve jutarnje kave. Tj. voljet će je dokle god izgleda privlačno, što znači da se slobodno opustite pri korištenju zumiranja.
7. Pričekajte barem tri sata između objava fotografija
Nema ničeg lošeg u tome da objavljujete puno fotki, no isto tako je jedna od najgorih stvari bombardiranje fotkama.
8. Odaberite shemu boja i neka to postane vaš brend
Dakle, ovo je najbrži način da sami sebe brandirate. Neki ljudi na Instagramu vole nedifinirane palete boja, dok se drugi odlučuju za jednostavniji uzorak s hladnijim podtonom.