Na prvi pogled može se učiniti kao da gledate u izloge neke luksuzne draguljarnice. Ukusno uređen eksterijer, staklene izložbene vitrine besprijekorno su očišćene, ali umjesto ogrlica i prstenja, tamo će vas dočekati lubenice, grožđe i dinje koje vas mogu koštati i po šesto ili sedamsto kuna.
Kako piše CNN, diljem Japana se prodaju pažljivo kultivirani i ekskluzivni primjerci inače potpuno uobičajenog voća ili povrća. Od lubenica u obliku srca do grožđa veličine teniskih loptica, Sembikiya se specijalizira za ukusne proizvode po enormnim cijenama. Međutim, nisu oni jedini koji se bave prodajom luksuznog voća. 2016. godine je par skupocjenih Hokkaido dinja prodan za nešto više 27.000 dolara, što je oko 190.000 kuna.
"U azijskoj kulturi, a posebno u Japanu, imamo drukčiji odnos prema voću", priča Soyeon Shim, šef odsjeka za humanu ekologiju sveučilišta u Wisconsinu. "Kupovina voća i sama konzumacija povezani su sa socijalnim i kulturnim praksama", kaže on i nastavlja "Voće nije samo važan dio prehrane, već se smatra i luksuzom. Zbog toga ima veliku ulogu u ritualima darivanja u Japanu".
Svaka njegova jagoda raste po 45 dana na obiteljskoj farmi, ali on ne želi otkriti točno kako on uzgaja. "Ne mogu vam otkriti točne metode zato što bi ih onda svi mogli koristiti", rekao je on. I ima jako dobre razloge zašto je tako tajnovit.
Svaka njegova jagoda veličine teniske loptice prodaje se za pola milijuna jena, što je nešto više od 4.000 dolara. Svake godine proizvede ih petstotinjak da zadrži status ekskluzivnog proizvođača.