Svjetlozelenkaste oči izgledaju gotovo nestvarno. Takvo joj je i lice. Brenn je na svojim fotografijama na Instagramu pokazala ljepotu koja se čini gotovo nestvarnom. Tamna koža, oči zanimljive boje, velike usne i kovrčava razbarušena kosa na fotografiji koja je savršeno osvijetljena i uređena.
Na prvi pogled učinit će vam se kao žena iznimne ljepote koja poput mnogih drugih Instagram koristi za promociju i novu karijeru. No kad malo bolje pogledate primijetiti ćete da vam je prva pomisao o nestvarnoj ljepoti zapravo bila točna. Brenn je naime posljednji kompjuterski dizajnerski uspjeh fotografa Cameron-Jamesa Wilsona.
Proslavio se početkom ove godine sa svojim prvim takvim modelom, Shudu, koja će u povijesnim knjigama biti zapisana kao prvi digitalni model na svijetu. Izgledala je toliko stvarno da ju je jedan poznati brend koji proizvodi majice htio angažirati za dugotrajnu kampanju. To je sve naravno bilo prije nego su zapravo otkrili kako je Shudu samo lijepo i vješto oblikovana 'nakupina' piksela na ekranu.
Unatoč tome njezina popularnost je rasla pa se tako sada može pohvaliti sa 130.000 pratitelja na Instagramu. Brenn i Shudu tako se mogu ravnopravno nositi sa svojom konkurencijom, pravim svjetskim modelima. Među njima je i Lil Miquela, koju je kreirao startup Brud iz Los Angelesa. Njezina popularnost je još veća pa tako ima milijun pratitelja.
Popularnost digitalnih modela potaknula je fotografa Wilsona da otvori i prvo modnu agenciju za digitalne modele koju popularno naziva The Diigitals.
Britanska agencija Irmaz Models, pokrenuta u travnju i promovira kompjuterske modele koji u svemu nalikuju na prave ljude.
"Kompanije i brendovi mogu odabrati specifičan izgled kojeg traže i žele. Od rase, spola do frizure", rekao je Philip Jay, bivši Playboyev fotograf koji uz Irmu Zucker vodi ovu agenciju.
Agenti koji traže poslove ovim 'modelima' kažu kako oni nude niz novih mogućnosti za klijente. Veću kontrolu nad izgledom kojeg žele da ih predstavlja, a i ne moraju se brinuti hoće li model doći navrijeme za snimanje, hoće li imati vremena za kampanju i naravno ono što ih posebno veseli, ne moraju se brinuti da će ostarjeti, piše CNN.
Modne kuće posebno su zainteresirane za modele kao što je Brenn. Prave i stvarne manekenke i dalje imaju posla, no uvijek postoji strah da će zbog ovih kompjutersko dizajniranih modela, ostati bez posla. Jay kaže da je to jedna od mogućnosti, no nije nikakva velika novost ili problem.
"Stalno se pojavljuje neki novi model koji je baš u određenom trenutku u trendu", naglašava.
Wilson nije toliko zabrinut i kaže kako želi surađivati s kompanijama koje "razvijaju nove tehnologije", a u tom slučaju ovi modeli imaju smisla. Kada pokreće novu suradnju s novim klijentom pita se jesu li oni "spremni za novu komunikaciju o napretku tehnologije, mode i budućnosti?".
I jedan i drugi planiraju kreirati različitu kolekciju modela.
"U svijetu modela većinom dominiraju žene, bijele žene, no mi ćemo to malo izmijeniti", kaže Jay.
Shudu i Brenn su crne puti, a Brenn i je plus size model. Wilson je otišao korak dalje i kreirao izvanzemaljku dugačkog vrata Galaxiju. I jedna i druga agencija imaju i muške modele i ponekog izvanzemaljca.
"Naša je želja imati ljude svih oblika, veličina i različitog etničkog porijekla", objašnjava Wilson.
No takve žene zapravo već i postoje, smatra Renee Engeln, profesorica sa Sveučilišta Northwestern. Nju brine kakav će utjecaj ova mogućnost kreiranja "savršenog" modela ostaviti na samopouzdanje žena.
"Nema svijeta u kojem je ovo dobra stvar za žensko zdravlje. Činjenica da će se žene uspoređivati sa ženama koje nisu ljudi mi je toliko nevjerojatna, poput šale koja baš i nije smiješna", naglasila je.
Bill Wackermann, izvršni direktor Wilhelmina Models, smatra kako su digitalni modeli novost koja će neko vrijeme biti popularna, a da potrošači i klijenti zapravo žele osobu "s kojom će se moći povezati kroz stvarne oči, njihov pogled i izraz".
I zato se previše ne brine oko modela poput Brenn.
"To su sve marketinški trikovi kako bi se privukla pažnja i izazvao interes. Promjenjiv je to biznis u kojem će ubrzo nešto drugo postati neki novi trend", smatra.
Inače, u svijetu modelinga priče o tome kako su pojedini modeli i manekenke otkriveni dio su glamura te industrije.
Gisele Bündchen je ručala u McDonald'su kada je neočekivani susret promijenio njezin život, Natalia Vodianova je prodavala voće na tržnici u Rusiji, a Adrianu Limu su zapazili dok je kupovala u shopping centru kada je imala samo 13 godina.
Supermodeli su ono što modni svijet čini posebnim. Sjetimo se samo modela kao što su Naomi Campbel, Linda Evageliste, Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Kate Moss, Helena Christensen, Carla Bruni... Njihova dominacija na pistama bila je neponovljiva, modni kreatori su se doslovni tukli za njih i svi su ih htjeli na svojim revijama, bile su poput rock zvijezda i tu generaciju više nitko nikada nije uspio doseći.
U budućnosti će to očito biti još manje moguće, jer najljepši i najbolji modeli više, kako se čini, ni neće biti ljudska bića.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com