Tehno Digital Takeover
2107 prikaza

"Današnje oglašavanje sličnije je bullyingu nego relevantnoj poruci"

Nikola Vrdoljak
Igor Kralj (PIXSELL)
Digital ne znači samo ulagati u internet kao kanal, već razumjeti prostor u kojem se danas odvija gotovo sva komunikacija, smatra Nikola Vrdoljak

Ususret konferenciji Digital Takeover u organizaciji 24sata, koja će se u ožujku održati u Zagrebu, razgovarali smo s Nikolom Vrdoljakom, osnivačem i direktorom komunikacijske i digitalne agencije 404 i jednim od osnivača  Weekend Media Festivala. Vrdoljak smatra da je digitalna transformacija najozbiljnija promjena koja nam se događa od dolaska električne energije, a otkrio nam je i tko će po njemu u 2017. godinu najviše utjecati na digitalnu komunikaciju i marketing.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.