Tehno
124 prikaza

Istraživanje dokazalo zašto nas Facebook čini derpesivnima

Facebook
Borna Filic (PIXSELL)
Među razlozima je i jedan vrlo trivijalan – 18 posto ispitanih je sram kada na post ne dobiju nijedan lajk

Svaki peti korisnik društvenih mreža priznaje da ga one čine depresivnim, pokazalo je novo istraživanje. Facebook nas čini depresivnim jer svoj život uspoređujemo s drugima.

Anketa provedena među 6,9 milijuna odraslih u Velikoj Britaniji pokazala je da ih deprimira jer online prate što se događa u životima drugih, i njihove živote uspoređuju sa svojim.

Više od polovice ispitanika otkrilo je da pri korištenju društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama ili Twittera osjećaju pritisak kako i oni trebaju objavljivati zanimljiv sadržaj da bi se drugi oduševljavali njihovim životom.

Osamnaest posto ispitanih korisnika kazalo je da objavljuju samo one fotografije za koje vjeruju da su na njima ispali atraktivni, a sedam posto anketiranih ne objavljuje nikakve druge fotografije osim onih uređenih u nekom programu ili provučenih kroz određeni filter.

Deset posto korisnika kazalo je da ih je sram kada njihov post ne dobije nijedan lajk, retweet ili komentar. Osam posto njih priznalo je da su uklonili post kada su vidjeli da nema nikakvih reakcija. To najčešće rade osobe od 18 do 34 godine.

U toj starosnoj grupi je i značajan broj osoba koje su bile kažnjene na poslu zbog objavljivanja neprikladnih postova, a 23 posto njih raspravljalo se na društvenim mrežama sa drugim korisnicima, dok ih je 17 posto objavljivalo stvari dok su bili pijani, pa su kasnije požalili.

Istraživanje je provela kompanija Privilege Home Insurance, a Dan Simson iz ove tvrtke kaže: 

"Društvene mreže dovode u pitanje pojam modernih prijateljstava i umjesto kvalitetnog vremena provedenog zajedno ljudi se sve više baziraju na gradnji popularnosti površnim interakcijama poput lajkova. Sve što je postavljeno na društvene mreže vidljivo je na Googleu tako da ljudi moraju imati na umu što objavljuju. Onog trenutka kada kliknete na opciju 'objavi', više niste vlasnik prava na taj sadržaj".

(Klix.ba)

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.