Tehno
2620 prikaza

Kodak je najbolji primjer zašto je važna digitalna transformacija

Fotografiranje
Thinkstock
Nekada sinonim za fotografiju Kodak je propao jer nije uhvatio trend vremena

Multinacionalnu korporaciju Kodak osnovali su George Eastman i Henry A. Strong u rujnu 1888. Tvrtka je postala prepoznatljiv brend, a njen reklamni slogan "Kodakov trenutak" postao je kolokvijalni sinonim za važne događaje u životu koji se moraju zabilježiti kamerom. Nešto slično u današnje vrijeme možda predstavlja engleska riječ selfie, samo što taj izraz ne može biti pandan Kodakovom sloganu.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.