Tehno
105 prikaza

Najuspješniji brendovi znaju kako zabaviti korisnike

Johan Ronnestam
Digital Takeover
Ususret Digital Takeover konferenciji razgovarali smo s jednim od glavnih predavača, Johanom Ronnestamom, švedskim stručnjakom za brendiranje i TEDx-ovim speakerom.

Johan Ronnestam kreativni je direktor i inovator koji je svoje bogato iskustvo stekao u radu s najvećim svjetskim kompanijama poput IKEA-e, Adidasa, Nokie, Toyote, H&M-a i Omege. Na konferenciji u Zagrebu će govoriti o procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.