360°
1652 prikaza

Kako su 'lajkovi' na Facebooku postali milijunski biznis

Facebook
REUTERS
Najveći skandal u kojem se Facebook našao krenuo je od aplikacije s testom osobnosti

Algoritmi koji su se koristili u najvećoj krađi podataka korisnika na Facebooku zvuče toliko distopijski da su gotovo nevjerojatni. Oni se provlače kroz najtrivijalnije stvari na Facebooku, na postove i 'lajkove', koje korisnici dijele dok pregledavaju timeline. Sve te 'trivijalne' stvari poslužile su kako bi se prikupile osobne informacije o seksualnoj orijentaciji, rasi, spolu, pa čak i inteligenciji i traumama iz djetinjstva svakog korisnika.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.