Kinezi dolaze i na Hrvatskoj je da vidi kako će ona postati most između Europske unije i Narodne Republike Kine istodobno s kineskom gradnjom Pelješkog mosta. Otprilike je to sukus reakcija i protureakcija na završetak natječaja o gradnji sad već mitskog mosta preko Malostonskog zaljeva. Podsjetimo, kineski konzorcij China Road and Bridge Corporation izvodit će prvu fazu gradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama, objavile su Hrvatske ceste. “Od tri pristigle ponude za sklapanje ugovora o javnoj nabavi odabrana je ona zajednice ponuditelja - China Road and Bridge Corporation, CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering, s cijenom ponude u iznosu od 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a) te rokom dovršetka radova od 36 mjeseci”, navodi se u priopćenju Hrvatskih cesta.
6324
prikaza
Pelješki most: "Kineze treba strogo nadzirati..."
Već dulje od jednog desetljeća počinje se i prekida gradnja mosta preko Malostonskog zaljeva
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Kinezi su kompetentni i jeftini, problem je jedino u rokovima s obzirom da u strane zemlje salju manje kvalificiranu radnu snagu. U pocetku su jako brojni na projektu te postupno pocinju smanjivati broj svoje radne snage a povecavati lokalni faktor. ... prikaži još! U inzenjeringu su jako zatvoreni i prakticno nedostupni lokalnoj tehnickoj komponenti. Veiliki dio daju u podizvodjenje lokalnim firmama. Od pocetka treba nametnuti striktnu kontrolu kvalitete i rokova.