Šef Facebooka priznao je da je njegova platforma korištena za utjecaj na predsjedničke izbore prošle godine
Prije dva tjedna Facebook je priznao da je "tajnovita ruska tvrtka" potrošila 100.000 dolara na političke oglase koji su ciljali američke korisnike Facebooka tijekom predizborne kampanje 2016. godine. Tada je Facebook predao podatke o kupcima tih oglasa posebnom savjetniku Robertu Muelleru koji istražuje ruske upade u američke izbore, piše Ars Technica.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
to znasvatko