Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na konferenciji Digital Takeover u ožujku. Rob Khazzam, generalni menadžer Ubera za Centralnu i Istočnu Europu, prvi je od niza predavača kojeg predstavlja 24sata, organizator Digital Takeover konferencije, najveće regionalne digitalne konferencije.
Rob je zadužen za razvoj međunarodne strategije i poslovne operative Ubera u 20 gradova diljem devet država. Ujedno surađuje i s lokalnim generalnim menadžerima Ubera na razvitku poslovanja, razvoju novih usluga i poboljšanju postojećih. Njegov poslovni put prije Ubera uključivao je rad u investicijskim kućama u kojima je bio zadužen za strukturiranje tvrtke, akvizicije i ulaganja u raznim sektorima.
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme! U zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru 14. ožujka 2017. budite dio regionalne digitalne konferencije te praktična znanja i vještine razmijenite s vodećim stručnjacima koji će predstaviti trendove.
Uz ukupno tri ključna predavača, novi format serije kraćih predavanja brain snack, panel diskusije i predavanja internacionalnih predavača, na programu konferencije bit će i radionice koje će voditi stručnjaci u digitalnom marketingu, a koji su ujedno predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra, edu-partnerom konferencije.
U prodaju su puštene Early Bird kotizacije u ograničenoj količini po cijeni od 1.500kn, u čiju cijenu je uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije kao i ručak i dvije pauze za kavu tijekom trajanja konferencije. Eary Bird ponuda vrijedi do 26. veljače 2017. nakon čega redovna cijena kotizacije iznosi 2.500,00kn.
Više informacija o programu i predavačima saznajte u narednim priopćenjima ususret konferenciji, a novosti o konferenciji možete pratiti na službenom webu i društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.
Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata dio je Styria grupe čiji su portali u studenom brojili gotovo 2.1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87% internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11)