Voices
492 prikaza

Generalni direktor Ubera dolazi na Digital Takeover

Rob Khazzam
express
Osigurajte svoje mjesto na konferenciji uz early bird kotizacije

Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na konferenciji Digital Takeover u ožujku. Rob Khazzam, generalni menadžer Ubera za Centralnu i Istočnu Europu, prvi je od niza predavača kojeg predstavlja 24sata, organizator Digital Takeover konferencije, najveće regionalne digitalne konferencije. 

Rob je zadužen za razvoj međunarodne strategije i poslovne operative Ubera u 20 gradova diljem devet država. Ujedno surađuje i s lokalnim generalnim menadžerima Ubera na razvitku poslovanja, razvoju novih usluga i poboljšanju postojećih. Njegov poslovni put prije Ubera uključivao je rad u investicijskim kućama u kojima je bio zadužen za strukturiranje tvrtke, akvizicije i ulaganja u raznim sektorima.

Rob Khazzam | Author: express express
Formalno obrazovanje stekao je na Richard School of Business gdje je diplomirao poslovnu administraciju s počastima te je ujedno i ponosan nositelj titule financijskog analitičara CFA Charterholder-a.  Na Digital Takeover konferenciji Rob će se u svojoj prezentaciji fokusirati na pozitivna iskustva koje donosi digitalna transformacija osobito u području urbane mobilnosti s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme! U zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru  14. ožujka 2017. budite dio regionalne digitalne konferencije te praktična znanja i vještine razmijenite s vodećim stručnjacima koji će predstaviti trendove.

Uz ukupno tri ključna predavača, novi format serije kraćih predavanja brain snack, panel diskusije i predavanja internacionalnih predavača, na programu konferencije bit će i radionice koje će voditi stručnjaci u digitalnom marketingu, a koji su ujedno predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra, edu-partnerom konferencije. 

U prodaju su puštene Early Bird kotizacije u ograničenoj količini po cijeni od 1.500kn, u čiju cijenu je uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije kao i ručak i dvije pauze za kavu tijekom trajanja konferencije. Eary Bird ponuda vrijedi do 26. veljače 2017. nakon čega redovna cijena kotizacije iznosi 2.500,00kn. 

Više informacija o programu i predavačima saznajte u narednim priopćenjima ususret konferenciji, a novosti o konferenciji možete pratiti na službenom webu i društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.

Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata dio je Styria grupe čiji su portali u studenom brojili gotovo 2.1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87% internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11)

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.