Voices
706 prikaza

Kako odabrati pravog influencera za svoj brend?

JoomBoos
Borna Filić/PIXSELL
Novi mediji donose i nove načine oglašavanja, a utjecaj influencera stalno raste

Već je jasno kako influenceri nisu samo trend te kako svakim danom jača njihova uloga u svijetu oglašavanja. Podaci s influencerske platforme Mavrck govore da je više od 50 posto influencera u protekle dvije godine počelo kreirati sadržaj za brendove, a čak njih 79 posto tvrdi da planiraju stvarati još više sponzoriranih postova. Razlog je jednostavan, veliki se broj potrošača - posebno iz generacija Y i Z  - oslanja na njihove preporuke. Podaci s NoGre.com govore da čak 88 posto korisnika vjeruje on-line preporukama jednako kao i preporukama bliskih ljudi.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.