Digitalna transformacija zahvatila je skoro sva područja poslovanja i svakodnevnog života, a iako se o njoj svakodnevno govori i dalje je izazov uspješno ju implementirati u kulturu poslovanja. Zbog toga, u skladu s vizijom i glavnom idejom platforme, Digital Takeover u 2018. godini ima namjeru osnažiti tržište kako bi svladali izazove u svijetu neprestane disrupcije, inovacije i transformacije.
Više od 500 sudionika okupila je prva Digital Takeover konferencija ovog proljeća u zagrebačkom Cinestaru, na kojoj je 18 međunarodnih i domaćih predavača predstavilo najnovije trendove i znanja iz struke. Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video...sve su to teme koje su dominirale konferencijom koja je bila kulminacija Digital Takeover platforme koju su 24sata pokrenula još 2015. godine.
Sudionici su tako na prvoj konferenciji mogli u bogatom programu kroz 10 sati poslušati predavanje generalnog direktora Ubera za istočnu i centralnu Europu Roba Khazzama, voditelja poslovanja Vibera za Rusiju i CIS regiju Evgenijyja Roshchupkina ili Damiana Hube iz Googlea, ali i predavanje Klemensa Skibickog - konzultatnta u području digitalne transformacije te sudjelovati u nizu radionica, brainsnackova i panel diskusija.
Tako je tijekom 2017. godine bio cilj stvoriti interes i svijest o važnosti digitalne transformacije, a na drugoj velikoj konferenciji u ožujku 2018. godine donosimo širu sliku digitalne transformacije. Ova konferencija naglašava važnost praćenja trendova u digitalu kako bi se izvuklo najbolje iz tog svijeta, a donosi i konkretna rješenja i savjete za kreiranje održive digitalne kulture.
Novom konferencijom potvrdit ćemo i status Digital Takeovera kao sigurnog kanala i izvora informacija koji ne govori samo o važnosti digitala, već i donosi konkretna rješenja na hrvatskom tržištu koje tek sada čeka digitalna 'eksplozija'.
Digital Takeover tako u odnosu na prošlu godinu više ne govori samo o važnosti ulaganja u digital nego i uči kako se nositi sa svijetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem konkretnih primjera i načina na koji su digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i experience ekonomija promijenili i nastavljaju mijenjati način na koji se odvija posao. Fokus se sada usmjerava na ljudski faktor u cijeloj digitalnoj transformaciji; na način na koji treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbježno.
Druga po redu Digital Takeover konferencija najavljena je za ožujak 2018. godine, a više svemu otkrivamo uskoro. Novosti pratite na: Facebook.com/DigitalTakeoverHR i www.digitaltakeover.hr.