U ožujku ove godine Digital Takeover okupio je 1.300 sudionika i čak 25 međunarodnih i domaćih predavača koji su prezentirali načine na koje treba slušati korisnika i pristupati mu u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i navika korisnika neizbježno.
Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover nastavlja se i u 2019. godini, a održat će se 12. ožujka u zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru. Novo izdanje konferencije donosi još bogatiji program s renomiranim domaćim i internacionalnim stručnjacima i liderima digitalne transformacije te prezentira širu sliku digitalne transformacije i najnovije trendove.
Poseban fokus konferencije stavljen je na edukaciju, inspirativne primjere i uspješna konkretna rješenja za razvoj kompanija koje se digitalnom preobrazbom mogu u punom kapacitetu tržišno pozicionirati te biti efikasni u postupku i efektivni u rezultatu.
Danas je posve jasno da je digitalizacija društva preduvjet za uspješnu budućnost, a digitalna transformacija nužan proces bez kojeg nema održivog razvoja. U skladu s time stoji i teza da uspjeh i tržišni potencijal kompanija ovise o kompleksnom implementiranju digitalnih alata unutar cjelokupnog poslovanja, pritom ne zaboravljajući da upravo pojedinac čini najaktivniju ulogu u tom
procesu.
Misija Digital Takeovera je osnaživanje aktivne uloge i primjene znanja pojedinca u kulturi neprestane disrupcije, transformacije i inovacije, uz snažan utjecaj na podizanje svijesti o važnosti digitalnog društva u cjelini.
Digital Takeover nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata.
Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na službenoj stranici.
Digital Takeover inovativna je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: GemiusRating, Facebook 2018/11).
24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 87 svjetskih priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.