Voices
105 prikaza

TZ Imota kreće u lov na turiste - imaju novu strategiju

Ivo Kunst i Gari Capelli
Ivo Cagalj/PIXSELL
Ruševni i zapušteni objekti pretvaraju se u restorane i kafiće, a lani je otvoren vidikovac na tvrđavi Topana

Nakon što su Grad Imotski i osam susjednih općina lani osnovali jedinstvenu Turističku zajednicu Imota, predstavljena je Turistička strategija Imotske krajine do 2025. godine, što je izniman iskorak i putokaz ostalima, ne samo u kontinentalnom turizmu – rekao je ministar turizma Gari Cappelli jučer na predstavljanju Strategije u Imotskom.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.