Svemirska moda: U ovom će se odijelu putovati na Mars

Svemirsko odijelo Elona Muska
SpaceX
Ovo su odijela koja će nositi astronauti u kapsuli Dragon i nisu namijenjena za svemirske šetnje

Osim NASA-e, put prema Marsu planira i Elon Musk, a on je u srijedu otkrio prvu službenu fotografiju svemirskog odijela kakvo će nositi astronauti koji bi njegovom raketom trebali letjeti prema Crvenom planetu.

Šef SpaceX-a je otkrio da odijelo funkcionira i kako je testirano u vakuumu. Ono što se može primijetiti je da izgleda prilično moderno i udobno, barem iz ove prve fotografije.

Musk je napisao u kratkom statusu da je bilo teško balansirati između izgleda i funkcionalnosti odijela, ali je dodao i da će sljedećih dana otkriti još više detalja o odijelu.

Inače, ovo su odijela koja će nositi astronauti u kapsuli Dragon i nisu namijenjena za svemirske šetnje. Radi se o odijelu koje se nosi, ako bi kapsula ostala bez pritiska. Dok će let prema Marsu još čekati, odijelo će nositi astronauti NASA-e koji će kapsulom Dragon letjeti prema Međunarodnoj svemirskoj postaji.

Svemirsko odijelo Elona Muska | Author: SpaceX SpaceX