Ako želite postati uspješni, morate usvojiti određen pristup životu koji će prije udobnosti staviti kreativnost, a prije pasivnosti - akciju.
Investitor, poduzetnik i autor bestselera, James Altucher kaže sljedeće: "Za mene biti poduzetnik ne znači da moram pokrenuti sljedeći Facebook. Ili čak da moram pokrenuti novi posao. To znači da moram naći izazove s kojima se susrećem u životu i pronaći kreativne načine kako da ih nadvladam".
Dakle, čak i ako ne planirate najveći izum stoljeća ili niste razmišljali o pokretanju posla u Silicijskoj dolini, postoje aspekti poduzetničkog duha koji i dalje mogu obogatiti vaš život i rad. Mi vam donosimo osam stvari koje poduzetnici rade drugačije od ostalih.
Dovoljno su hrabri da se predaju svojim snovima
Oni odluče odbaciti sigurnost i poznati teren koji im nudi 'običan posao', radi nesigurnog stila života koji ih privlači. Potrebno je mnogo hrabrostim za odlučiti krenuti u tom smjeru, ali za ikone poput Walta Disneyja, isplatilo se pratiti svoj potencijal.
Više razmišljaju o klijentima nego o sebi
Poduzetnici rijetko traže slavu za sebe. Više se koncentriraju na ljude kojima žele pomoći ili problem kojeg trebaju riješiti. To njihovim zadacima ulijeva dodatni sloj značenja koji može činiti upravo onu sitnu razliku koja ponekad odlučuje između uspjeha i propasti. U knjizi 'APE - Author, Publisher, Entrepreneur' Guy Kawasaki je napisao: "U najtamnijim satima, kad budete najviše fruistrirani, zapamtite koju vrijednost želite dodati životima ljudi. Koje ćete zadovoljstvo osjetiti...".
Oni nikad ne prestaju učiti
Budući da se bave razvojem novih proizvoda i osmišljavanjem novih načina kako raditi određene stvari, mnogo od onoga što poduzetnici rade ne može se naučiti na predavanjima. Oni znaju da se najvažnije lekcije uče kroz život, tako da cijelo vrijeme ostaju otvoreni, elastični i pokazuju znatiželju za sve i svakog oko sebe, kako bi upili što više različitih stvari i znanja, te stekli nove vještine, piše Huffington Post.
Nikad ne odustaju
Rijetko koji inovator ili poduzetnik uspijeva iz prvog pokušaja. Kako bi stvorili nešto trajno i značajno, obično je potrebno prije toga proći kroz godine teškog rada, fokusiranja i predaje, jer ideja je tek početna točka. Poduzetnica Kelly Zen-Yie Tsai smatra da je razina ustrajnosti ključni element u poduzetništvu: "Biti poduzetnik znači da se možete stvarno usredotočiti na onu jednu stvar koja još ne postoji i da radite sve kako biste išli u u njezinom smjeru sve dok ne postane stvarna".
Oni vole neuspjeh
Za većinu nas, strah od neuspjeha je potpuno paralizirajuća stvar, ali za poduzetnike je neuspjeh nešto što treba prihvatiti širom raširenih ruku. To je tek znak da gurate svoje granice, što je neizbježno kad konstantno isprobavate nove stvari.
Oni pronalaze što nedostaje u svijetu i ispunjavaju tu rupu
Poduzetnici ne žele tek uživati u plodovima svojeg rada. Oni žele pronaći rješenje određenog problema ili stvoriti proizvod koji će ispuniti nečije potrebe. Neki poslovi su otvoreni zbog frustracija prethodno postojećim neučinkovitim sistemima. Drugi su pokrenuti nakon osobnog susreta sa siromaštvom ili lošom srećom. Blake Mycoskie je primjerice pokrenuo posao nakon što je u Argentini vidio djecu bez cipela, te je shvatiio da je taj nedostatak komplicirao svaki aspekt njihovog života, ali ih je i izlagao brojnim bolestima.
Oni uzmu stare ideje i poboljšaju ih
Dok mnogi vjeruju da se poduzetnici fokusiraju isključivo na nove, neviđene ideje, istina je da oni često koriste postojeće modele kako bi ih poboljšali i modernizirali. Ponekad njihove zamisli mogu promijeniti način na koji vježbamo, jedemo ili čitamo, a nekad mogu jednostavno revolucinalizirati sladoled.
Prije svega, oni djeluju
Poduzetnici djeluju tamo gdje mnogima ideja tek prođe kroz glavu i ostavi za sobom blijedi trag. Oni vješto pretvaraju apstraktne stvari u konkretne, a ova naoko jednostavna stvar jedna je od najvećih izazova u životu, te je na kraju ono što razlikuje poduzetnika od drugih ljudi.