Ekonomix
1764 prikaza

Coca Cola najavila plan koji će uništiti Monster

Coca Cola i Monster
Screenshot
Coca Cola je razvila dva energetska proizvoda za koja vjeruje kako će ih moći distribuirati pod Coca Cola brendom

Coca Cola će pokrenuti svoj brand energetskih pića, i na takav se način planiraju vratiti u brzo rastuću kategoriju u kojoj je i njihov partner Monster Beverage Co.

Ovi su planovi postali javni nakon što su direktori Monstera otkrili kako je Cola podnijela arbitražni zahtjev za rješavanje spora kako bi se razriješila razmirica da li bi se najavljenim proizvodom Coca-Cola Energy zapravo prekršio sporazum kojeg su kompanije postigle 2015. godine.

Po njihovom sporazumu Cola je postal vlasnikom 16,7 posto udjela u Monsteru i pristala distribuirati njihove proizvode u SAD-u i Kanadi, a kasnije je tu distribuciju proširila i na druga tržišta preko oceana. Također su i transferirali vlasništvo svog biznisa energetskih pića, uključujući i NOS i Full Throttle na Monster, piše The Wall Street Journal.

Sporazumom im je zabranjena distribucija konkurentskih energetskih pića uz iznimku onih koji su dio Coca Cola brenda. 

Coca Cola božićna reklama COCA COLA Life Božićna reklama koju svi znaju - evo kako se mijenjala

"Coca Cola je razvila dva energetska proizvoda za koja vjeruje kako će ih moći distribuirati pod Coca Cola brendom. Vjerujemo kako se iznimka ne može primijeniti u ovom slučaju", rekao je Rodney Sacks, izvršni direktor Monstera. 

Naglašava kako je Coca Cola najavila da nova energetska pića neće lansirati prije travnja. 

"Dogovorili smo arbitražu kako bi odlučili što je primjerena akcija", rekao je Hilton Schlosberg, financijski direktor Monstera. 

Coca-Cola Energy i dijetalna verzija Coca-Cola Energy No Sugar sadržavat će kofein iz prirodnih izvora i ekstrakta guarane. Razvijeni su kao bi ljudima koji su u potrazi za prirodnim sastojcima u energetskim pićima ponudili mogućnost odabira, rekla je glasnogovornica Coca Cole. 

Njihov šef James Quincey trudi se kako bi proširio portfolio napitaka dok se kupci udaljavaju od šećernih pića i usmjeravaju na prirodne sastojke. Očekuje se kako će energetska pića na području SAD-a generirati 15,3 milijardi prihoda ove godine, iako se njihov godišnji rast usporio za 1,5 posto. 

"Cijenimo naš odnos sa Monsterom i kao u svakom komercijalnom odnosu poštovat ćemo naše obaveze iz ugovora", naglasila je glasnogovornica.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.