Ekonomix
52985 prikaza

Mislili su da im Lidl i Aldi ne mogu ništa... Pogriješili su

Lidl
Davor Visnjic (PIXSELL)
Dva jeftina brenda supermarketa potpuno su promijenila način na koji kupujemo, ali i natjerali skuplju konkurenciju na promjene

Kada se 1990. u predgrađu Birminghama otvorio supermarket Aldi na svojim je, gotovo socijalnim, policama nudio jedva 600 proizvoda. Kečape, salame, praške i mlijeko nepoznatih brendova. Otprilike kao i lokalni kvartovski dućan, samo tri puta jeftinije. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.