Ekonomix
9157 prikaza

Otkriveno zbog čega Ikea mlati milijarde

Radnici IKEA-e
DPA/PIXSELL
Relativno jednostavni psihološki trik donio je milijarde švedskoj kompaniji

Ljudi zaduženi za što bolju prodaju proizvoda po dućanima, taj efekt primijetili su još 1950. Legend akaže da je američka kompanija General Mill u to vrijeme nastojala što bolje prodavati svoj "Betty Crocker", instant mješavinu za kolače kojoj je trebalo samo dodati vodu, zamiješati i ispeći. Psiholog Ernest Dichter ispitao je proizvod na fokus grupi i na kraju im savjetovao:

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.