Andrija Čolak je shvatio gdje leži zarada kad bi ga stranci ispitivali kako bi i oni mogli prodavati pomfrit
Bilo koji posao iz Hrvatske može se internacionalizirati i bazirati svoje prihode na stranim tržištima kao Surf'n'Fries. Želimo pokušati razbiti tu iluziju da je naše tržište Hrvatska. Tržište je cijeli svijet, Hrvatska je poligon za testiranje, smatra Andrija Čolak, osnivač i direktor fast food lanca Surf'n'Fries, svojevrsni pionir franšiziranja na domaćem terenu. Čolak je stečena znanja na razvoju Surf'n'Fries, vjerojatno najpoznatije hrvatske franšize, odlučio iskoristiti za svoj novi biznis CFCG Consulting, odnosno Colak Franchise Consulting Group.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.