Da naše institucije rade svoj posao i uvaže žalbe klijenata, možda bi se i ponuda popravila
Nedavno sam odlučio sjesti u auto i obići cijelu hrvatsku obalu - od Dubrovnika do Umaga. S jedne strane sam se oduševio prirodnim ljepotama, gostoljubivošću “običnih” ljudi (ljudi koji ne rade u turizmu i ostalim uslužnim djelatnostima te koji nisu imali nikakvu obavezu pomoći mi, davati odlične upute o najljepšim plažama ili me ponuditi domaćom rakijom i pršutom), dok sam s druge strane ostao zatečen nonšalantnošću kojom “turistički profesionalci” pristupaju gostima i njihovom često neadekvatnom ponudom koju masno naplaćaju.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.