Ekonomix
243 prikaza

Zaradite trgujući dionicama Ferarija s ovih besplatnih 50€

Ferrari
Fortrade
Iskoristite priliku i zaradite trgujući cijenom dionica Ferrarija na svjetskoj burzi, s besplatnih 50 eura početnog kapitala

Od veljače ove godine do danas, cijena dionica Ferrarija je porasla 50 %, a trenutno se njima trguje po cijeni od malo manje od 48 dolara.

Iskoristite priliku i zaradite trgujući cijenom dionica Ferrarija na svjetskoj burzi, s besplatnih 50 eura početnog kapitala.

Besplatnih 50 eura za trgovanje preuzmite ovdje.

Ferrari je postao javna tvrtka na njujorškoj burzi u listopadu 2015. godine, s ciljem prikupljanja 900 milijuna dolara.

Poslje odvajanja od Fiat Chrysler-a, ranije te godine, kompanija je uvećala prodaju vozila i, što je važnije, podigla očekivanja o budućim prodajama. Točnije, na osnovu financijskih izvještaja, tvrka je u prvom kvartalu ove godine uvećala prodaju vozila za 15 %, od čega je u Kini, neočekivano, prodaja porasla za 16 %. Najzaslužniji za ovaj rast jesu osmocilindrični modeli, od kojih se ističu sportski modeli 488 GTB i 488 Spider, kao i model Ferrari California, svi u cjenovnom rasponu od 200.000 do 300.000 američkih dolara.

S tim u vezi, početno očekivanje o prodaji 7900 vozila je promijenjeno, pa se sada očekuje prodaja više od 8000 vozila u 2016. godini. Povrh toga, u skladu sa skromnim predviđanjima same kompanije, Ferrari NV očekuje porast isporuke do 9000 vozila, do kraja 2019. godine.

Usprkos većoj potražnji, tvrtka ne odustaje od svoje poslovne filozofije koja favorizira luksuz, visoku kvalitetu izrade i prosječnu cijenu vozila od iznad 190.000 dolara, na uštrb povećanja obrta i snižavanja cijena.

Ove godine se očekuje 3 milijarde eura poslovnih prihoda, što je više od inicijalno očekivanih 2,9 milijarde eura, kako navodi izvor Bloomberga. Također, ljubitelji Ferrarija, krajem ove godine ili početkom sljedeće, s nestrpljenjem očekuju novi model - Ferrari F12 Berlinetta, s početnom cijenom od 400.000 dolara.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.