Life
362 prikaza

Anarho marš iz pakla provincije Srednjeg zapada

1/5
Katja Ogrin/Press Association/PIXSELL
Prodali su više od 30 milijuna "ploča", poigravali su se i nadmudrili streaming, brižljivo taktizirali izlaske albuma te pet puta bili u vrhu Billboarda...

Mantra tijekom dvadesetak godina kompletnog zamaskiranog ludila Slipknota prilično je jednostavna - najveći pakao nosiš u sebi. Mješavina radijske prijemčivosti i agresije, infantilne anonimnosti koju prate maske i jednolična odjela, pakao provincije Srednjeg zapada te bijes koji mora van doveo ih je do pozicije onog tipa izvođača koji uvijek može veće i luđe, pa čak i kad su iza njih sedam albuma i zavidan komercijalni uspjeh. Prodali su više od 30 milijuna ploča, poigravali su se i nadmudrili streaming, brižljivo taktizirali izlaske albuma ne bi li povećali prodaju te pet puta bili u vrhu Billboarda. Samo prvi album bio je 45 tjedana na vrhu bez medijske i kritičke podrške. Time su ne samo zacementirali ugodnu nu metal žanrovsku nišu, nego su se i nasmijali u brk novim generacijama maknuvši Eda Sheerana s trona 2019. Dok smo se godinama u metalu naslušali svega i svačega, od egzorcizma, vilenjaka do nordijskih saga, iako apolitičan, Slipknot je prizemnošću, svakodnevnim borbama i slomovima privukao onaj dio publike koje je nekoć držao grunge dajući im prije svega vrhunski šou. Na sceni je tijekom prvih većih turneja bilo svega - krvi, povraćanja i izlučevina. Danas se čuvaju. Boje maske jer koljena i kralježnica više ne trpe toliko akrobacije.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.