Life
359 prikaza

Kravate i odijela su 'out', statusni simbol postale su 'hoodice'

Mark Zuckerberg
Press Association/PIXSELL
Zašto je kod nekih poduzetnika 'casual' odijevanje znak statusa, dok bi isto odjevenu osobu na razgovoru za posao - ismijali?

Kad je svojedobno Mark Zuckerberg počeo s predstavljanjem Facebookove inicijalne javne ponude dionica (IPO), odjeven u svoju prepoznatljivu 'uniformu' - hoodicu (majicu s kapuljačom), rasprave u medijima i na društvenim mrežama su se rasplamsale.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.