Japan je počeo prodavati čokoladu u listićima, nalik siru za tost.
Prve slike noviteta u svijetu gastronomije objavio je jedan korisnik na Twitteru, nakon čega su mnogi ostali u šoku.
Čokoladu u listićima, koju proizvodi japanski proizvođač čokolade Bourbon, možete kupiti putem interneta, no samo u pakiranju od 60 listića.
Iako su mnogi oduševljeni, ima i onih koji su odmah komentirali da im takva ideja nikad ne bi pala na pamet. Pa je ne žele ni provesti u djelo.
Unatoč tome što pakiranje košta 190 kuna, sve je rasprodano, a Bourbon je na svojim stranicama objavio više prijedloga kako se sve mogu iskoristiti listići, piše Independent.
Potrošačima se savjetuje da listić stave na šnitu kruha, palačinku, krekere ili pak zamotaju u običan biskvit.
Jedan od savjeta je i otapanje listića na kruhu, kako bi dobili učinak namaza, no u tom slučaju bi vjerojatno bilo puno jednostavnije i značajno jeftinije kupiti bilo koji čokoladni namaz.