Radi se o minimalističkom, akustičarskom albumu snimljenom u Springsteenovoj spavaćoj sobi na četvorokanalnom japanskom kasetofonu marke Tascam 144. Ova ograničenja, što je svojevrsni paradoks, po kojima je Springsteen bio prisiljen snimati na dva kanala instrumente, gitaru na jednom, a prateće instrumente na drugom, usnu harmoniku, sintisajzer ili mandolinu, a na preostala dva noseći i prateći vokal, pokazala su se najvećom prednošću ovog albuma. Ako ovome pridodamo naslovnicu albuma na kojoj dominira mutna crno-bijela fotografija snimljena iz automobila, na kojoj se kroz vjetrobransko staklo pruža pogled na ravnu cestu ispred i tmurno sivilo udaljenog horizonta, koja savršeno sugerira ugođaj albuma, možemo govoriti o jednom dosljedno provedenom konceptu. Međutim, tu cijela priča ne prestaje: na jednom od omota albuma “Nebraska live”, snimljenog desetak godina kasnije, dominira, po uzoru na “Nebrasku”, crno-bijela fotografija snimljena noću iz automobila, na kojoj se vidi udaljeni horizont naspram kojega se naziru konture nekih objekata uz cestu, među kojima se ističe visoki prometni znak legendarne “Route 66”. Ova fotografija na neki način simbolizira cjelokupno stvaralaštvo Brucea Springsteena.
871
prikaza
Springsteen o sudbinama kriminalaca, ubojica...
1/7
Nitko prije, a ni poslije Springsteena nije na tako originalan i uvjerljiv način ušao u glavu prosječnog Amerikanca, postavši tako neponovljivi glas svih onih ‘rođenih u U.S.A.’ koji ne znaju artikulirati vlastito iskustvo
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka