Hidrogliser "Kometa 120M" obavio je ovog ljeta prvu redovnu plovidbu na kružnoj liniji Sevastopolj - Jalta - Sevastopolj i tako se nakon više godina vratio i opet počeo ploviti. Komet je inače hidrogliser koji je poznat svima koji su u vrijeme bivše Jugoslavije putovali na jadranske otoke, jer upravo je taj hidrogliser prevozio putnike.
Ti su sovjetski brodovi bili hit i u Grčkoj, Poljskoj, Kini, Italiji, Istočnoj Njemačkoj, Japanu i Albaniji, a još uvijek su funkcionalni u nekim zemljama.
Dizajnirani su u Sovjetskom savezu ranih 1960-ih. Bio je jedan od prvih hidroglisera koji se koristio za usluge prijevoza. Pod imenom Rocket koristio se za prijevoz rijekama, dok je Komet plovio morima, pa tako i na Jadranu.
Po brojnim podacima, bio je jedan od najuspješnijih oblika hidroglisera na svijetu. S jednim bi brodom upravljalo pet članova posade, a mogao je prevoziti do sto ljudi.
Nakon pada Sovjetskog saveza, hidrogliseri su često pretvarani u barove i restorane. Najveće mane su mu bile visoka potrošnja goriva i troškovi održavanja. Jedan od zadnjih hidroglisera kod nas koji je završio u starom željezu bio je hidrogliser Mirta koji se nalazio u floti Kvarnerexpressa.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
ne ulazeći u kvalitetu i maritimne sposobnosti tih hidroglisera čitao sam da su bili namjenjeni polvidbi na jezerima i u poluzatvorenim morima
joj sjecam ga se ko dijete, uvijek nam je prolazio kraj kuce