Tehno Digital Takeover
428 prikaza

Odluke moramo početi donositi na drugačiji način, jer to čine korisnici

Marijo Volarević iz Hrvatskog telekoma
Digital Takeover
Povodom konferencije Digital Takeover Marijo Volarević iz Hrvatskog Telekoma o digitalnom marketingu

Marijo Volarević na predstojećoj konferenciji Digital Takeover održat će radionicu pod nazivom "Digitalni podaci u marketingu: Next generation". On predaje na kolegiju "Digitalni podaci u marketingu" na diplomskom studiju digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra, koje je edukacijski partner konferencije, a od 2013. vodio je odjel zadužen za digitalnu transformaciju u Hrvatskom Telekomu. Danas je direktor Centra za poslovni razvoj i inovacije Hrvatskog Telekoma.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.