Tehno
222 prikaza

Dobrodošli na Digital Takeover: 24sata vodi vas u budućnost

Digital takeover konferencija
24sata/PIXSELL
Na najvećoj regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima vodeći globalni digitalni stručnjaci podijelit će sa sudionicima svoja praktična znanja i vještine te predstaviti nove trendove

U Cinestaru u zagrebačkom Branimir centru počeo je  Digital Takeover. Bogat 10-satni program upotpunit će vodeći stručnjaci kroz 14 predavanja. Detaljan program pogledajte na službenoj stranici, a novosti s konferencije pratite na 24sata.hr.

 

Još samo tjedan dana do #DigitalTakeoverHR! ☺ Otkrivamo bogat program dostupan na našoj službenoj stranici!

Objavu dijeli Digital Takeover (@digitaltakeover.hr)

Na najvećoj regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima predstavit će se vodeći globalni digitalni stručnjaci te podijeliti sa sudionicima svoja praktična znanja i vještine.

Kao lider na tržištu prije dvije godine pokrenuli smo Digital Takeover kao inovativnu edukacijsku platformu kroz koju smo htjeli osvijestiti važnost digitalnog poslovanja i ulaganja u digitalno oglašavanje. 

18 vrhunskih predavača iz Hrvatske i svijeta 

Sudionici će tako imati priliku poslušati predavanje generalnog direktora Ubera za Centralnu i Istočnu Europu Roba Khazzama (10.05h) koje će se fokusirati na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, osobito u području urbane mobilnosti s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative.  

Prije svog predavanja Rob Khazzam kazao nam je kako Uber planira u idućih nekoliko godina stvoriti još 10.000 poslova. Kazao je i kako je digitalizacija korištenje tehnologije kako bi si olakšali život, a u zahvaljujući Uberu u Hrvatskoj već 15.000 ljudi ima posao.

Nikša Gopčević (10.55 h) u svojoj će se prezentaciji fokusirati na iskustva koja Styria Digital Services ima na području razvoja web i mobile tehnologije koja su temelj za digitalnu transformaciju Styrie prema „digital only“ budućnosti u medijskoj industriji. 

Sudionici Digital Takeovera imat će jedinstvenu priliku prisustovati svjetskoj premijeri strateškog alata PROMETHEJ, kompleksnog algoritma koji osigurava brandovima isplativnost njihove marketinške investicije. Karlo Stojčević (11.10 h) predstavit će zainteresiranoj publici alat temeljen na istraživanjima dobitnika Nobelove nagrade psihologa Daniela Kahnemana. 

Što je sve potrebno za uspješne, personalizirane i mjerljive digitalne kampanje te koje digitalne alate koristiti kako bi se prava poruka poslala u pravom trenutku pravoj osobi, sudionicima će otkriti Googleov Damian Huba (13 h).

Kako je JoomBoos postala najbrže rastuća mreža YouTube kanala u Hrvatskoj i regiji te što su Millenialsi i Z generacija učinili da platforma postane najutjecajniji brand među mladima otkrit će znatiželjnicima voditelj projekta Matej Lončarić (13.45 h). 

Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business (14.15h) okupit će se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni poduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok će panel moderirati Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom.  

A predavanje o tome kako je Viber postao jedan od najvažnijih igrača digitalne (r)evolucije održat će voditelj poslovanja Vibera za Rusiju i CIS regiju Evgeniy Roshchupkin (16 h). 

Digital Takeover će osim stručnjaka koji će govoriti o digitalnoj transformaciji biti mjesto i na kojem ćemo odati priznanje predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj (16.45 h).

Kako bismo razumjeli koje to strukturalne promjene uzrokuje digitalizacija, zašto se događa i kojim će se smjerom razvijati potrebno je zaboraviti sve što smo naučili tijekom doba masovne komunikacije. Ovaj fenomen 'mentalne transformacije', kako ga Klemens Skibicki (17.15h) naziva, bit će tema njegovog predavanja, a predstavit će i digitalne alate koje smatra nužnima za uspješnije shvaćanje potreba klijenata. 

Algebrine radionice za željne praktičnog znanja

Kako ne bi sve ostalo na predavanjima i kako bi sudionici razvili praktične digitalne vještine, pobrinula se Algebra, edukacijski partner konferencije. Direktor prodaje i marketinga H1 Telekoma Senad Kulenović vodit će radionicu o tome kako planirati strategiju digitalne transformacije i koji je ključ dobre strategije. 

Kako iskoristiti digitalne izvore podataka koji su u velikom broju danas dostupni te što tvrtke mogu učiniti s time, na radionici će objasniti Algebrin predavač i direktor za poslovni razvoj inovacijskog centra T-HT-a Marijo Volarević. 

Kao idealni nastavak na Roschupkinovo predavanje o Viberu, Daniela Ivanova i Zarena Kancheva  održat će radionicu „Viber za poslovnjake – 5 koraka do većeg broja pratitelja!“ na kojoj će sudionicima otkriti više o evoluciji Viberovih usluga krojenih prema potrebama korisnika i dati korisne savjete kako steći veći broj pratitelja. 

Brainsnack za one koji žele više 

Na inovativnoj kraćoj formi predavanja brainsnackovima Aleksandra Đermanović iz Mediacora će održati predavanje pod nazivom „New Rules of Engagement“ ukazujući na promjene koje donosi digitalizacija.

Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business okupila su se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni poduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok je moderator Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom. 

- Na političkim kampanjama sam se zarazio društvenim utjecajem - kaže Davor Bruketa koji ističe kako je njegov trenutak transformacije bio u kampanji Ive Josipovića kad je otkrio da potpuno neformalnim kanalima se može utjecati na društvo. Tako je i istaknuo uspjeh STEM kampanje Nenada Bakića kojom je STEM obrazovanje postalo tema u društvu. Zanimaju ga tako i gerilske tehnike kojima se može utjecati na društvo, dok ga kao tvrtku zanima što efikasnija distribucija poruka. 

Tempo tehnoloških promjena je danas takav da stalno morate hvatati taj tehnološki val, rekao je Davor Runje iz DRAP-a. koji dodaje kako je najveći problem danas taj što su ljudi inertni i jako je teško mijenjati tu kulturu.

- Trenutno smo u punom jeku digitalne transformacije. U HT-u se ona počela događati puno ranije nego u nekim industrijama. Mi smo spremni za ono što dolazi i znamo što možemo očekivati. Iako to još nije naša stvarnsot, razgovaramo o 5G mreži i onome što ona donosi i naši razgovori su o tome na puno višoj razini nego u nekim drugim kompanijama. Možda i je problem što su pojedinci i druge tvrtke svi u različitim fazama prihvaćanja tih tehnologija - kazala je Nina Išek iz HT-a.

Matej Lončarić, šef video odjela 24sata, govorio je o influencerima, novim idolima u online svijetu. Lončarić je govorio o izvanrednim uspjesima YouTube kanala JoomBoos na kojem je okupio najbolje YouTubere iz regije, a koncept se proširio i u Austriju. Pohvalio se i projektom VideoStar, reality emisijom u kojoj je Matija Lazarević, poznat kao Lay Z, postao nova YouTube zvijezda. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.