Facebook je upravo objavio da je u posljednjem tromjesečju 2015. godine udvostručio dobit i prihode u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.
Dok su iznosili u javnost nove podatke, menadžerica Facebooka Sheryl Sandberg, najavila je da planiraju više investirati u Twitterovu najjaču kariku: dijeljenje u stvarnom vremenu.
Facebook je nedavno lansirao Sports Staduim, mjesto na kojem korisnici mogu pratiti velike događaje kao američki Super Bowl, a moći će pratiti postove svojih prijatelja o sportu, kao i stručnjaka iz tog područja, rezultate i druge informacije.
Drugim riječima, Facebookov stadion vrlo je nalik onome što ljudi sad mogu pronaći na Twitteru.
Sandberg je dodala i da sve više političara koristi Facebook kao glavnu točku komunikacije s građanima uživo, a to je ujedno i mjesto na kojem ljudi raspravljaju o svojim omiljenim televizijskim serijama.
Facebook planira nastaviti eksperimentirati s novim načinima kako stvoriti iskustvo što sličnije onome na Twitteru.
Budući da Facebook ima najviše korisnika od svih društvenih mreža, tu se nalazi i najviše ljudi ljudi s određenim interesima (recimo, ljubitelji sporta), pa su iz tvrtke uočili da je pravi trenutak da ih povežu, piše Business Insider.