Tehno
39 prikaza

Facebook priznao da je u lovu na Twitter

Mark Zuckerberg
Press Association/PIXSELL
Facebook je objavio da je sjajno poslovao u posljednjem tromjesečju prošle godine, pa su spremni za nove poslove pothvate

Facebook je upravo objavio da je u posljednjem tromjesečju 2015. godine udvostručio dobit i prihode u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.

Dok su iznosili u javnost nove podatke, menadžerica Facebooka Sheryl Sandberg, najavila je da planiraju više investirati u Twitterovu najjaču kariku: dijeljenje u stvarnom vremenu.

Facebook je nedavno lansirao Sports Staduim, mjesto na kojem korisnici mogu pratiti velike događaje kao američki Super Bowl, a moći će pratiti postove svojih prijatelja o sportu, kao i stručnjaka iz tog područja, rezultate i druge informacije.

Drugim riječima, Facebookov stadion vrlo je nalik onome što ljudi sad mogu pronaći na Twitteru.

Sandberg je dodala i da sve više političara koristi Facebook kao glavnu točku komunikacije s građanima uživo, a to je ujedno i mjesto na kojem ljudi raspravljaju o svojim omiljenim televizijskim serijama.

Facebook planira nastaviti eksperimentirati s novim načinima kako stvoriti iskustvo što sličnije onome na Twitteru.

Budući da Facebook ima najviše korisnika od svih društvenih mreža, tu se nalazi i najviše ljudi ljudi s određenim interesima (recimo, ljubitelji sporta), pa su iz tvrtke uočili da je pravi trenutak da ih povežu, piše Business Insider

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.