Na Intel Developer Forumu Intelovi viši direktori iznijeli su Intelovu viziju autonomne vožnje. Tom su prilikom istaknute poslovne prilike koje nudi ta vizija, naglašena Intelova sveobuhvatna tehnološka sredstva i njegova spomenuta ulagačka strategija.
Intel je istaknuo svoju jedinstvenu poziciju koja ga čini spremnim za ponudu skupa rješenja za autonomnu vožnju kojim će se pogoniti inteligentne značajke koje su temelj "stvari", mreže i oblaka.
Prvu je raspravu moderirao Doug Davis, viši potpredsjednik i generalni direktor Intelova odjela Internet of Things Group. Sljedeće rasprave moderirali su Diane Bryant, izvršna potpredsjednica i generalna direktorica odjela Data Center Group, koja je objasnila povezanost između "stvari" i podatkovnih centara, uključujući rješenja za strojno i hijerarhijsko učenje, Doug Fisher, viši potpredsjednik i generalni direktor odjela Software and Services Group, koji je govorio o budućnosti koju će karakterizirati naglašena stvarnost utemeljena na programskoj opremi, te Asha R. Keddy, potpredsjednica odjela Client and Internet of Things Businesses i Systems Architecture Group i generalna direktorica zadužena za tehnologije nove generacije i standarde, koja je svojim izlaganjem zaključila jutarnji dio programa, a u njemu je sažela mrežne potrebe i razvoj tehnologije 5G.
Tržišna prilika
Našim će se cestama do 2030. godine kretati 120 milijuna vozila s različitim stupnjevima autonomije, što će imati velik društveni i gospodarski učinak. Intel je iznio svoja predviđanja o gospodarskom valu koji bi američkom gospodarstvu mogao donijeti uštede od 1.3 bilijuna dolara, dobit u pogledu produktivnosti od 507 milijardi dolara, smanjenje troškova povezanih s prometnim nesrećama od 488 milijardi i uštede zahvaljujući većoj produktivnosti zbog smanjenja gužvi od 138 milijardi.
Novi odnosi s klijentima
Baidu, glavni kineski davatelj usluga pretraživanja interneta, i Intel analiziraju i razvijaju nove računalne tehnologije za vozila i podatkovne centre za autonomnu vožnju, kojima će se pojačati mogućnosti vozila za izbjegavanje sudara te tako povećati sigurnost putnika.
Intelova prednost
Intel je ilustrirao svoju jedinstvenu poziciju koja mu omogućuje ponudu svih sastavnica potrebnih za omogućivanje potpuno autonomne vožnje, uz značajke koje se protežu na vozilo, komunikaciju i podatkovni centar. Rasprava je bila odraz Intelove poslovne strategije pozitivnog kruga.
Govorilo se o Intelovu raznovrsnom portfelju energetski učinkovitih silicijskih proizvoda, globalnim partnerstvima s vodećim telekomunikacijskim i automobilskim tvrtkama kojima se želi ponuditi integrirana prototipna rješenja utemeljena na tehnologiji 5G kojima će se zajamčiti spremnost mreže te obećavajućim izgledima koje nude podatkovni centri glede uspješne pohrane, razmjene i zaštite dosad neviđenih količina podataka koji će se usmjeravati u algoritme za hijerarhijsko učenje radi uvježbavanja vozila.
Uspjeh u globalnom stvaranju novih dizajna
Intel je dao pregled svojih prednosti u automobilskom sektoru. Te prednosti obuhvaćaju silicijske proizvode, Alterine FPGA uređaje i Wind Riverove programske sustave:
- dizajni za nove modele: 49 OEM-ovskih programski definiranih uređaja za upravljanje vožnjom (Software Defined Cockpit, SDC), 33 dobavljača prvog stupnja, više od 30 modela vozila u prometu.
- autonomni angažmani: 19 OEM-ovskih platformi, 9 angažmana prvog stupnja, 59 partnera u ekosustavu.
- demonstracije: izloženo je desetak demonstracijskih izložaka kojima se prikazuju ključne tehnologije na svim razinama Intelova opsežnog portfelja i stručnih znanja. Demonstracijski izlošci obuhvaćaju tehnološke, komunikacijske i analitičke značajke ugrađene u automobile, umjetnu inteligenciju, strojno učenje te sučelje između korisnika i stroja.